Általános Szerződési Feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) tartalmazza a Soul Art Media Agency Kft., mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által teljesített, jelen ÁSzF-ben, illetve a www.optimalizálás.hu és a Soulart.hu oldalon meghatározott szolgáltatások nyújtásával kapcsolatosan a Szolgáltató, valamint a szolgáltatást igénybe vevők (a továbbiakban: Ügyfél vagy Ügyfelek) jogait és kötelezettségeit.
Értelmező rendelkezések
Jelen ÁSzF alkalmazásában:
Szolgáltató: A Szolgáltató a Soul Art Media Agency Kft (székhely: Budapest, 1141 Komócsy u. 5-7. Adószám: 25845389-2-42), aki a SoulArt Media Agency Kft. weboldalt üzemelteti, valamint webfejlesztési, tartalomszolgáltatási, hosting és különböző online marketing szolgáltatásokat végez megbízási jogviszonyban, a jelen ÁszF-ben és a megbízási szerződésben meghatározottak alapján, az Ügyfelek részére. Szolgáltató kijelenti, hogy a szolgáltatásnyújtáshoz szükséges minden technikai és emberi feltétellel rendelkezik, a szolgáltatást saját felelősségére és kockázatára nyújtja.
Ügyfél/Tag: A Szolgáltatást a saját nevében igénybe vevő, vagy a terméket saját nevében megrendelő természetes, vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet. A szolgáltatást kizárólag olyan természetes személy veheti igénybe, aki a szolgáltatási szerződés megkötéséhez cselekvőképességgel rendelkezik.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szolgáltatást jogi személyként, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetként veszi igényben, a jogi személy Ptk. szerinti vezető tisztségviselője, és/vagy a szervezet ügyintézésre és képviseletre jogosult tagja a Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött megbízási/szolgáltatási jogviszonyból eredő ügyféli kötelezettségekért magánszemélyként a Ptk. alábbi rendelkezései szerint készfizető kezességet vállal:
„6:416. § [Kezességi szerződés]
„6:420. § [Készfizető kezesség]
Felek kijelentik és Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSzF, illetve az egyedi megbízási szerződés a fentiek szempontjából írásba foglalt szerződésnek minősül.
Szolgáltató adatkezelése megfelel az Európai Unió Adatvédelmi Rendeletének (GDPR). Az adatkezelési tájékoztatót Ügyfeleink a https://soulart.hu/adatkezeles/ oldalon érhetik el. Szolgáltató a fenti linken tájékoztatja az Ügyfeleket a szolgáltatásnyújtása megkezdése előtt a személyes adatok kezelésének céljáról, jogalapjáról, a kezelt adatok köréről és az érintetteket az adatkezeléssel kapcsolatosan megillető jogokról.
Név (Cégnév): Tárhely Eu. Kft.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a weboldalon ingyenes és térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatásokat érhet el. A blog olvasáshoz Szolgáltató regisztrációt nem kíván meg, a hírlevél szolgáltatás azonban előzetes regisztrációhoz kötött. Az egyéb, térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatásokhoz ajánlatkérés, illetve az elfogadott ajánlat esetén megrendelőlap kitöltése szükséges. Az ajánlatkérés során az Ügyfél köteles mindazon személyes adatait megadni, amelyek az igénybe venni kívánt szolgáltatástól függően a szolgáltatás biztonságos és jogszabályoknak megfelelő teljesítéséhez szükségesek.
Ingyenes szolgáltatások (Szolgáltatás)
Térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások
Szolgáltató az Ügyfelek részére az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
A Szolgáltatás megrendelése
Az Ügyfél a Szolgáltató szolgáltatásairól a www.optimalizálás.hu oldalon tájékozódhat. A weboldalon található ajánlatkérési űrlap segítségével kérheti a kapcsolatfelvételt, majd a kiválasztott szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot. Az árajánlat elfogadása estén Felek a szolgáltatás és megbízás részleteit Megbízási szerződésben rögzítik.
Felek kijelentik és Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatásokat és a kiegészítő szolgáltatásokat A megbízási szerződés kitöltésével, aláírásával és e-mailben történő elküldésével is megrendelheti. A Felek közötti szerződés ez esetben is írásban megkötött szerződésnek minősül.
A Szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel kapcsolatban Szolgáltató a Ptk. 6:82. § alapján az alábbi tájékoztatást adja:
A Szolgáltatásokra vonatkozó általános szabályok
„XXIX. Fejezet
A megbízási szerződés
6:272. § [Megbízási szerződés]
Megbízási szerződés alapján a megbízott a megbízó által rábízott feladat ellátására, a megbízó a megbízási díj megfizetésére köteles.
6:273. § [Utasítás]
6:274. § [Képviseleti jog]
Ha a megbízás teljesítéséhez szerződés kötése vagy más jognyilatkozat tétele szükséges, a megbízás a meghatalmazást is magában foglalja.
6:275. § [Tájékoztatási kötelezettség]
6:276. § [Megbízási díj]
6:277. § [Törvényes zálogjog]
A megbízottat a megbízási díj és a költségek biztosítására zálogjog illeti meg a megbízónak azokon a vagyontárgyain, amelyek a megbízás következtében kerültek birtokába.
6:278. § [Felmondás]
6:279. § [Elszámolás]
A szerződés megszűnésekor a megbízott köteles a megbízónak mindazt kiadni, amihez a megbízás teljesítése céljából vagy eljárása eredményeképpen jutott, kivéve, amit abból a megbízás folytán jogosan felhasznált.”
annak az egyedi Megbízási szerződésben meghatározott díját (vagy a díj első részletét) megfizette az alábbi fizetési módok valamelyikének igénybevételével: banki átutalás, készpénz,
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen rendelkezések nem érintik Ügyfélnek a 45/2014. kormányrendeletben szabályozott felmondási jogát, ebben az esetben Felek egymással elszámolni kötelesek a már teljesített Szolgáltatásokkal és azok díjával kapcsolatosan, a jelen ÁSzF-ben foglalt irányadó díj elszámolások (óradíj) alapulvételével.
Szolgáltató nyilatkozik, hogy amennyiben Ügyfél a megrendelt szolgáltatásokkal kapcsolatban az illetékes hatóságoknál (békéltető testület, fogyasztóvédelmi hatóság, stb.) minőségi kifogást, panaszt nyújt be és a Szolgáltató felelősségét jogerős hatósági határozat állapítja meg, úgy Ügyfél az üggyel kapcsolatban kifizetett szolgáltatási díjnak megfelelő értékű Szolgáltatást vehet igénybe ingyenesen a Szolgáltatótól, amennyiben kéri. Az ilyen módon igénybe vehető Szolgáltatás értéke megegyezik azzal az értékkel, amennyit Ügyfél a jogerősen elmarasztalt Szolgáltatás ellenében a marasztalással érintett eljárása érdekében kifizetett.
Szolgáltató egyebekben nyilatkozik, hogy a Szolgáltatás nyújtása során maga és munkatársai a Szolgáltatás nyújtásához szükséges képzettséggel rendelkeznek és a Szolgáltatást az elvárható legmagasabb szakmai színvonalon nyújtják. Szolgáltató ennek érdekében az általa igénybevett harmadik személyek munkáját folyamatosan ellenőrzi, az Ügyfelek visszajelzéseit, esetleges panaszait figyelembe veszi.
Fentieken túlmenően Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy cégnevét, logóját a Szolgáltató a weboldalán és más kiadványain referenciaként feltüntesse. Ez a hozzájárulás szintén bármikor visszavonható, illetőleg kizárható.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli azon adatokért, melyeket az Ügyfél bocsát a Szolgáltató rendelkezésére. A téves, vagy nem megfelelő adatok, igények szolgáltatásából eredő károkért, avagy a Szolgáltatásnak az ebből eredő, nem megfelelő működéséért, hibáiért a felelősség az Ügyfelet terheli, a Szolgáltató felé Ügyfél semmilyen, ezzel kapcsolatos igényt nem támaszthat.
Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a szolgáltatásnyújtás érdekében általa átadott adatok helyességéért, jogtiszta mivoltáért és az ilyen adatoknak az adatvédelmi szabályoknak való megfelelőségéért teljeskörű felelősség terheli. Amennyiben Ügyfél ezen kötelezettségét nem teljesíti, köteles mentesíteni a Szolgáltatót minden ezzel kapcsolatos kártérítési és bírságfizetési kötelezettség alól.
Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy az online marketing Szolgáltatások kapcsán a Szolgáltató a ténylegesen elért eredményért (bevételnövekedés, elért célcsoport létszáma, stb.) felelősséget nem vállal, e körben a Szolgáltatót a marketing tevékenységnek a megfelelő szakmai színvonalon és az elérhető legjobb technológiákkal történő megvalósításáért terheli felelősség.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a közvetített szolgáltatások (domain regisztráció, hosting szolgáltatás) kapcsán Szolgáltató csupán azért felel, hogy az elvárható gondossággal és körültekintéssel járjon el a szolgáltatást ténylegesen teljesítő harmadik személy kiválasztása és utasításokkal ellátása terén.
Weboldal/webáruház, illetve szoftverfejlesztési megbízás esetén a Szolgáltató felel az eredmény létrehozásáért, azért, hogy az adott weboldal vagy szoftver az Ügyféllel előzetesen egyeztetett specifikációnak megfelel és a céljára alkalmas.
Szellemi Tulajdonnal kapcsolatos jogok
A Szolgáltatással létrejövő Szellemi Tulajdon vonatkozásában a Felek az egyedi megbízási szerződésben rendelkeznek.
Titoktartás
Minden olyan adat, információ, irat, melyet Ügyfél a Szolgáltatóval, illetve Szolgáltató az Ügyféllel közöl, üzleti titoknak, illetve védett személyes adatnak minősül. Szolgáltató a rábízott üzleti/ügyvédi titkot a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően.
Szolgáltató az Ügyfelek üzleti titkot képviselő különleges adatait és az Ügyfél know-how-ját különös gonddal kezeli.
Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy az általa alkalmazott munkavállalók és megbízott alvállalkozók szerződése tartalmazza a kötelező titoktartási nyilatkozatot.
Az adatok a rendelési és a regisztrációs oldalon történő adatforgalom ideje alatt védettek, hozzáférési engedéllyel nem rendelkező, illetéktelen személyeknek nem elérhetők.
Szavatosság
Szolgáltatót a Szolgáltatások teljesítése kapcsán a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény, Ptk.) szerinti szavatossági kötelezettség terheli:
„XXIV. Fejezet
Hibás teljesítés
A hibás teljesítés általános szabályai
6:157. § [Hibás teljesítés]
6:158. § [Hibás teljesítési vélelem]
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra]
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
6:161. § [Eltérés a jogosult által megjelölt kellékszavatossági jogtól]
A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.
6:162. § [A hiba közlése]
6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]
6:164. § [A szavatossági jogok érvényesítése kifogásként]
A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.
6:165. § [Az érvényesített szavatossági igény terjedelme]
6:166. § [Költségviselés]
6:167. § [A kötelezett gazdagodási igénye]
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti. (2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.”
Felek megállapodnak, hogy az itt felsorolt szavatossági jogok sorrendjét Ügyfél köteles betartani, azaz a Szolgáltató hibás teljesítése esetén elsősorban kijavítást igényelhet.
Szolgáltató nyilatkozik, hogy az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.
kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikket nem forgalmaz, így ilyen jótállási kötelezettség nem terheli.
Egyes szolgáltatásokra vonatkozó különös feltételek
Weboldal/webshop fejlesztés
Az erre irányuló Szolgáltatás egyedi megrendelőjében felek kötelezően meghatározzák a Weboldal/Webshop célját, azaz azt az üzleti célt, illetőleg tevékenységet, melynek keretében az Ügyfél a Weboldalt használni kívánja. Ezen üzleti cél meghatározása a Weboldal felhasználási jogainak rendezése érdekében kiemelt jelentőséggel bír.
A teljesítés során Szolgáltató rendszertervet (specifikációt) készít, melyet az Ügyféllel egyedileg megtárgyal. A fejlesztést a Szolgáltató csak a specifikáció Ügyfél általi elfogadását követően kezdi meg.
A weboldal/webshop szerzői felhasználási jogai mindaddig nem szállnak át az Ügyfélre, amíg a teljes vállalási díjat meg nem fizette a Szolgáltatónak.
Felek rögzítik, hogy a weboldal használata során az Ügyfél által kezelt adatállomány nem tartozik a Szolgáltatót terhelő kellékszavatossági körbe, megrongálódott, törlődött adatok helyreállítására, kiigazítására szavatosság nem vonatkozik, Szolgáltató a megrongálódott vagy törlődött adatok helyreállítási költségeinek megtérítésére nem kötelezhető.
Szoftverfejlesztés
Az erre irányuló Szolgáltatás egyedi szerződésében felek kötelezően meghatározzák a Szoftver célját, azaz azt az üzleti célt, illetőleg tevékenységet, melynek keretében az Ügyfél a Szoftvert használni kívánja. Ezen üzleti cél meghatározása a Szoftver felhasználási jogainak rendezése érdekében kiemelt jelentőséggel bír.
A teljesítés során Szolgáltató rendszertervet (specifikációt) készít, melyet az Ügyféllel egyedileg megtárgyal. A fejlesztést a Szolgáltató csak a specifikáció Ügyfél általi elfogadását követően kezdi meg.
A Szoftver szerzői felhasználási jogai mindaddig nem szállnak át az Ügyfélre, amíg a teljes vállalási díjat meg nem fizette a Szolgáltatónak.
Felek rögzítik, hogy a Szoftver használata során az Ügyfél által kezelt adatállomány nem tartozik a Szolgáltatót terhelő kellékszavatossági körbe, megrongálódott, törlődött adatok helyreállítására, kiigazítására szavatosság nem vonatkozik, Szolgáltató a megrongálódott vagy törlődött adatok helyreállítási költségeinek megtérítésére nem kötelezhető.
Webszerviz
A Webszerviz szolgáltatás alapján Szolgáltató az Ügyfél weboldalának technikai, biztonsági jellegű karbantartását, illetve ehhez külön ilyen megrendelés alapján, mintegy csomagban az Ügyfél Weboldalával kapcsolatos marketing és tartalomkészítési szolgáltatásokat vállal.
Szolgáltató a jelen pontban meghatározott szolgáltatása keretében vállalja, hogy az adott technológiai szinten elérhető legjobb megoldásokat alkalmazza mind a biztonsági védelem, mind a megfelelő marketing célok elérése érdekében, azonban az ilyen célok eléréséért eredményfelelősség nem terheli.
A webszerviz szolgáltatás során a Szolgáltató különféle, más szolgáltatók által nyújtott közvetített szolgáltatásokat (pl. Facebook Ads, Google Adwords, plugin-ek, stb.) ajánlhat az Ügyfélnek, mely ajánlását megfelelő indokokkal támaszt alá. Az ilyen plusz közvetített szolgáltatások adott esetben további költséggel járhatnak, azonban szükségesek lehetnek az Ügyfél weboldalának biztonságos működéséhez, valamint az Ügyfél által meghatározott marketing célok eléréséhez. Amennyiben az Ügyfél az ilyen közvetített szolgáltatások igénybevételét megtagadja, a Szolgáltatót az ebből eredő károkért semmilyen felelősség nem terheli.
Call Center
A tökéletes szolgáltatói élmény érdekében kollégáink az ügyfél beszélgetéseket átmenetileg rögzítik VOIP szolgáltatás segítségével.
Ennek felhasználási módja: kizárólag a feladatok rögzítése, annak kiértékelése a belső vállalatirányítási szempontok alapján.
A rendelkezésre tartás időtartama: 30 nap
Webtartalom fejlesztés
A jelen pontban meghatározott Szolgáltatás alapján a Szolgáltató blog, vagy más, marketing célú tartalmak elkészítését vállalja az Ügyfél részére. A Szolgáltatás megkezdése előtt a felek közösen meghatározzák az Ügyfél üzleti célját, üzletpolitikáját és minden egyéb, a marketing tartalmak szempontjából jelentős információt, anyagot (pl. korábbi blog bejegyzések, marketing célú hirdetések, reklámfilmek, védjegyek, stb.). Az Ügyfél hibás, téves, vagy hiányos adatszolgáltatásából eredő károkért, mulasztásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A jelen pontban foglalt Szolgáltatás kapcsán a Szolgáltatót az eredmény – bevétel növekedés, elérni kívánt célcsoport, stb. – eléréséért felelősség nem terheli, felelős azonban azért, hogy a legjobb tudása szerint, a lehető legmagasabb szakmai színvonalon teljesítse a Szolgáltatást.
A jelen pontban foglalt Szolgáltatások kapcsán a létrejövő szerzői mű, illetve védjegy fölött a szerzői jogok és iparjogvédelmi jogok teljessége az Ügyfelet illeti meg, a szolgáltatási díj a teljes felhasználási jogok ellenértékét is magában foglalja.
Online marketing szolgáltatások
A jelen pontban foglalt Szolgáltatások alapján Szolgáltató az Ügyfél igényeinek megfelelő online marketing szolgáltatásokat nyújtja, ezek lehetnek:
A Szolgáltatás megkezdése előtt a felek közösen meghatározzák az Ügyfél üzleti célját, üzletpolitikáját és minden egyéb, a marketing tartalmak szempontjából jelentős információt, anyagot (pl. korábbi blog bejegyzések, marketing célú hirdetések, reklámfilmek, védjegyek, stb.). Az Ügyfél hibás, téves, vagy hiányos adatszolgáltatásából eredő károkért, mulasztásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A jelen pontban foglalt Szolgáltatás kapcsán a Szolgáltatót az eredmény – bevétel növekedés, elérni kívánt célcsoport, stb. – eléréséért felelősség nem terheli, felelős azonban azért, hogy a legjobb tudása szerint, a lehető legmagasabb szakmai színvonalon teljesítse a Szolgáltatást.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a nem a Szolgáltató által üzemeltetett rendszerek, szoftverek (pl. google, facebook) hibáiból adódó károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Közvetített szolgáltatások
A jelen pontban meghatározott Szolgáltatásokat nem a Szolgáltató, hanem egy általa közvetített harmadik személy nyújtja, a Szolgáltató által meghatározott szolgáltatási díj így ezen harmadik személy díját is magában foglalja.
A közvetített szolgáltatások az alábbiak lehetnek: domain regisztráció, tárhely hosting.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a közvetített szolgáltatás kapcsán a Szolgáltatót a szolgáltatást ténylegesen nyújtó harmadik személy kiválasztása és megfelelő utasításokkal történő ellátása kapcsán terheli felelősség, a Közvetített Szolgáltatásból eredő más hibákért azonban felelősség nem terheli.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Közvetített Szolgáltatást a saját nevében ténylegesen nyújtó Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei és egyéb szabályzatai az Ügyfél által megrendelt szolgáltatásokra is irányadóak.
A szerződés módosítása, megszűnése, megszüntetése
Felek kijelentik, hogy az egyedi Megbízási szerződés bármilyen módosítása kizárólag írásban (írásbelinek fogadva el a jelen ÁSzF-ben meghatározott e-mailes módot is) érvényes, a módosítást mindkét félnek el kell fogadnia. A szerződés módosítására két esetben kerülhet sor: szükségszerűen, illetve az Ügyfél kérése alapján.
A szerződés szükségszerű módosítására akkor kerülhet sor, amikor a Szolgáltató a teljesítés során észleli, hogy az Ügyféllel közösen meghatározott üzleti cél lehető legjobb elérése érdekében, vagy a Szolgáltatás megfelelő működése érdekében
A jelen pontban meghatározott szükségszerű szerződésmódosítást Szolgáltató írásban jelzi az Ügyfélnek, aki kötelezettséget vállal arra, hogy a szerződésmódosítás kapcsán legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül visszajelez a Szolgáltatónak. Amennyiben az Ügyfél a fenti határidőn belül nem jelez vissza, avagy a szerződésmódosításhoz nem járul hozzá, úgy Szolgáltató
Szerződésmódosítás iránti igényét az Ügyfél is jelezheti a Szolgáltató felé, ez esetben Szolgáltató tájékoztatja őt az ilyen igény megvalósulási lehetőségeiről, a már megrendelt Szolgáltatásokra való esetleges hatásáról és minden egyéb, releváns információról. Amennyiben az Ügyfél a módosítás iránti igényét a tájékoztatást követően is fenntartja, felek a szerződést kölcsönösen írásban módosíthatják, azonban az ilyen módosítás csak azt követően lép hatályba, hogy Ügyfél a szerződésmódosítás szolgáltatói díját megfizette. Amennyiben a szerződésmódosítással kapcsolatos Ügyfél igény az eredetileg megrendelt Szolgáltatás célját, működését jelentősen hátrányosan érinti, Szolgáltató erre az Ügyfelet előzetesen figyelmezteti. Amennyiben az Ügyfél a módosítás iránti igényét ezt követően is fenntartja, úgy Szolgáltató az ebből eredő károkért nem felel. Amennyiben az Ügyfél szerződésmódosítási igénye az eredetileg megrendelt Szolgáltatás működését, teljesítését ellehetetleníti, Szolgáltató az eredeti szolgáltatási szerződést felmondhatja.
A megbízási szerződés megszűnik a teljes megrendelt Szolgáltatások teljesítésével. Felek a Szolgáltatások teljesítésének határidejét az egyedi Megbízási szerződésben meghatározzák. Amennyiben a határidőt a Szolgáltató azért nem tudja tartani, mert az Ügyfél elmulasztja a szükséges adatok szolgáltatását, vagy az előleg befizetését, az ilyen késedelemért a Szolgáltatót nem terheli felelősség. A Szolgáltatás teljesítését követően a Szolgáltató teljesítési igazolást készít és küld meg az Ügyfélnek, aki köteles 5 (öt) munkanapon belül megvizsgálni a Szolgáltató teljesítését, jelezni esetleges kifogásait, kijavítási igényét, stb. Amennyiben az Ügyfél kifogással, kijavítási igénnyel nem él, avagy a teljesítési igazolással kapcsolatban 5 (öt) munkanapon belül nem jelez vissza a Szolgáltatónak, felek a Szolgáltatást teljesítettnek tekintik és Szolgáltató jogosult a végszámláját kiállítani.
Felek kijelentik és Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szolgáltatás díjaival 8 (nyolc) napot meghaladó fizetési késedelembe esik, évi 15% (tizenöt százalék) késedelmi kamat megfizetésére köteles a Szolgáltató felé, emellett Szolgáltató a díj hátralék teljesítéséig további Szolgáltatások nyújtását megtagadhatja, valamint a már elkészült művek átadását is megtagadhatja.
Felmondás: felek megállapodnak, hogy az egyedi Megbízási szerződést a felek bármelyike jogosult a másik félhez intézett írásbeli nyilatkozattal, 15 (tizenöt) napos felmondási idővel, rendes felmondással megszüntetni. Azonnali hatályú felmondásnak a másik fél súlyos szerződésszegése esetén lehet helye a sérelmet szenvedett fél részéről. Az egyedi Szolgáltatási Megrendelés felmondása esetén a Szolgáltatót a felmondásig elvégzett munkájával arányos díjazás illeti meg, amennyiben erről a felek nem tudnak megállapodni, úgy a jelen ÁSzFben meghatározott díjszabást tekintik irányadónak.
Vitarendezés, panaszkezelés
Szolgáltató vállalja, hogy a Szolgáltatásaival kapcsolatos Ügyfél panaszokat kiemelten kezeli, azokra a lehető legrövidebb határidőn belül, de legkésőbb 8 munkanapon belül válaszol és az Ügyfeleket igyekszik az elvárható módon kártalanítani a Szolgáltatásnyújtással kapcsolatban őket ért sérelmekért, károkért.
Szolgáltató az Ügyfél panaszokat postai úton a székhelyén, e-mail-ben pedig a központi e-mail címén fogadja. Ezek elérhetősége:
Soul Art Media Agency Kft.
Székhely: 1141 Budapest, Komócsy u. 5-7.
E-mail cím: info@soulart.hu
Amennyiben a Szolgáltató az Ügyfél panaszt nem találja alaposnak, avagy Ügyfél a Szolgáltató panaszkezelésével nincs megelégedve, választása szerint az illetékes bírósághoz, vagy békéltető testülethez fordulhat.
A békéltető testületek elérhetősége:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
A jelen ÁSzF-ből, vagy az egyedi Szolgáltatási Megrendelésből eredő bármely jogvitát illetően Felek a pertárgy értékétől függően a II.-és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
Vegyes és záró rendelkezések
Az Általános Szerződési Feltételek közlése és hatálya
Szolgáltató weboldalán megtekinthető az Általános Szerződési Feltételek mindenkori hatályos és teljes szövege, továbbá a megelőző ÁSzF-ek a Szolgáltató internetcímén időrendben közlésre kerülnek. Az ÁSzF változása esetén a Szolgáltatás megrendelésekor hatályos ÁSzF az irányadó. Az általános szerződési feltételek bármilyen változása esetén Szolgáltató a változásokat és az ÁSZF egységes szövegét is közzéteszi a honlapján, megjelölve rajta a hatálybalépés dátumát is. Változás esetén a változások a hatálybalépést követően megkötött szolgáltatási jogviszonyokra vonatkoznak, az ÁSZF-nek visszamenőleges hatálya nincs.
Záró rendelkezések
Ellenkező megállapodás hiányában jelen ÁSzF az Ügyfél és a Szolgáltató között létrejött, a jelen ÁSzF-ben felsorolt, illetve az egyedi megbízási szerződésben meghatározott szolgáltatásokkal és közvetített szolgáltatásokkal kapcsolatos valamennyi jogviszonyra kiterjed.
Ügyfél kijelenti, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek minden pontját figyelmesen elolvasta, azt értelmezte és megismerte, és mint magára nézve kötelezőt fogadja el.