Webshop és webáruház fejlesztés
Tehetséges és ambiciózus magyar szakemberek
Nyissunk értékesítési csatornákat!
- Használhatóság – user / admin
- Optimalizáltság
- Eredményesség
- Gyorsaság
- Fejleszthetőség
- Google megfelelhetőség
- Marketing eszközök használata
A webfejlesztés minden esetben gondos és körültekintő tervezést igényel!
A tervezés kiterjed a weboldal, vagy webshop frontend elemeire, különös tekintettel a felhasználói élményre, valamint az oldalfunkciók elvárásaira is.
Az igényekhez és a funkcionalitáshoz igazodó technológia mentén fejlesztjük a webfelületeket, ügyelve arra, hogy az általunk fejlesztett felület és annak tartalma megfeleljen a legtöbb felhasználó által használt böngésző elvárásainak.
A kivitelezés folyamatába bevonjuk ügyfeleinket:
– Meghallgatjuk az igényeiket, elvárásokat és igyekszünk megfelelni azoknak
– Támogatjuk a jó és konstruktív ötleteket
– A kevésbé jókat próbáljuk alternatívákon keresztül korrigálni
A folyamat végén ügyfelünk biztos lehet abban, hogy nem csupán egy új weboldal, vagy webshop kerül a birtokodba, hanem egy eszköz, amellyel akár önállóan, akár a SoulArt–al karöltve, gyorsan és sikerrel haladhatsz az oldaltól elvárt cél felé.
Weboldal, webshop, webportál, egyéb az interneten elérhető nyilvános, vagy belső használatú webfelület, azaz hogyan profitáljunk az internet adta előnyökből?
Egy jó webfelület (weboldal / webshop) ma már eszközkövető (reszponzív), azaz bármely internet elérésre alkalmas eszközön optimalizálva jeleníti meg a tartalmakat, a megfelelő felhasználói élményt biztosítva. Egy, a mai kor elvárásainak megfelelő webfelület letisztult, áttekinthető és mindig a lényegi a felhasználókat leginkább érdeklő információkra fókuszál. Ha szükséges, nélkülözzük a „csilli-villi” hatásvadász elemeket és képesek vagyunk azt a minőséget és színvonalat tükrözni, amit az oldal tulajdonosa is képvisel.
Honnan tudhatjuk, hogy minden jó a weboldalunkkal kapcsolatban?
Általános tévhit: …amikor nincs már dolgom vele, fent van a neten!
Sajnos ez sem így van. Nincs olyan, hogy egy oldallal nincs több dolgom… Főleg akkor, ha attól eredményeket is várunk. Költeni kell rá, (online marketing, social marketing, vizuális tartalom) fejleszteni kell a tartalmakat és folyamatosan mérni az eredményeit, hogy azok alapján a kívánt korrekciókat végre tudjuk hajtani. Azaz egy weboldalt menedzselni kell, foglalkozni kell vele és ez által nem kidobott pénz lesz, hanem egy busásan megtérülő befektetés.
Mi, akik ezzel a területtel foglalkozunk, sokszor nem is értjük azt a szerintünk „luxust”, ha egy vállalkozás nem figyel erre oda, nem fektet kellő hangsúlyt internetes jelenlétére. Rengeteg negatív tapasztalattal a háta mögött az ember szkeptikus, de ha egyszer megtapasztalja, hogy mennyire minimális erőfeszítéssel, mekkora eredményeket képes biztosítani egy hatékony webes jelenlét, utána semmi pénzért nem mondana le róla.
WEBFEJLESZTÉS folyamata
Átfogó Informatikai- és marketing szolgáltatásaink a garancia arra, hogy a lehető legrövidebb időn belül biztosítsuk vásárlóid számára a kiemelt ügyfél-élményt az első kapcsolatfelvételtől az újravásárláson át a reménybeli élethosszig tartó kapcsolat gondozásáig.
Cégedre szabott szolgáltatásainkat választhatod összekapcsolva, egy olajozottan működő rendszerként, ahol az egyes eszközök és folyamatok egymást támogatják, erejük megsokszorozódik.
Rendelkezésedre állunk részfeladatok kapcsán is, online szakértőink Google Ads és Keresőptimalizálás minősítései, Partneri kitüntetései a garanciál arra, hogy biztonsággal és rizikó nélkül ránk bízhasd ránk az aktuális legégetőbb problémákat és új feladatokat.
Személyes találkozó és meeting
Minden esetben egy, vagy több személyes találkozó alkalmával, alaposan körbejárjuk a megfogalmazott igényeket, igyekszünk teljes mértékben belelátni azokba a folyamatokba, melyeknek megismerése segíthet feltérképezni az eredmény biztosításához szükséges feladatok mibenlétét és mennyiségét, valamint a szükséges technológiát, platformot. Tanácsadó kollégáink az igények pontosításában is segítséget tudnak nyújtani.
Indikatív költségmegállapítás
A fejlesztéshez és egy új szoftver megrendeléséhez kell a „kedv”, amit egy magas költség azonnal el is tud venni. Mielőtt a felek belelovalják magukat, érdemes a nagyságrendekről beszélni. Egy fejlesztés tervezett költségeit az évek alatt megszerzett tapasztaltok által, viszonylag pontosan be lehet határolni. Ez persze nem jelenti azt, hogy félinformációk alapján meg lehet állapítani a költségeket. Valamint a feladatok kibontásánál, az esetlegesen bővülő igények jelentősen befolyásolhatják a végleges árat.
Rendszerigény követelmény felmérés
Ahhoz, hogy megismerjük az elvégzendő feladatokat, pontos felmérés veszi kezdetét. Ilyenkor végig kell menni, minden apró és olykor jelentéktelennek tűnő elváráson, részleten, funkcióigényen és főként logikailag fel kell építeni a projektet.
Rendszer követelmény specifikáció
Amikor már látszik a scope, le kell ülni és létrehozni a felmérés eredménytermékét a rendszerkövetelmény- specifikációt. Ennek a dokumentumnak a mentén dolgoznak a fejlesztők, és ez alapján tudja a megrendelő is, hogy pontosan mi is lesz a végeredmény. A fejlesztés csak abban az esetben kezdődik meg, ha dokumentációt mindkét fél elfogadta és jóváhagyólag aláírta.
Szerződés
A vállalás tárgyának függvényében két féle szerződéssel dolgozunk – Megbízási-, vagy Vállalkozási szerződés – jön létre, amely mindkét esetben tartalmazza mind a megrendelő, mind a cég jogait és kötelezettségeit. Minden esetben mellékletként megtalálható a vállalás pontos részletezése, vagy maga a követelményspecifikáció.
Honnan tudhatjuk, hogy mi nem jó a weboldalunkkal kapcsolatban?
Mivel kell kezdeni egy webfejlesztést?
A valóság az, hogy elsősorban arra kell fókuszálni, hogy mi pontosan a cél a weboldallal, mit szeretnénk vele elérni, illetve, hogy kiknek szánjuk azt.
Milyen jellegű tartalommal tudjuk megtölteni, mennyire tudjuk minél egyértelműbben kommunikálni a vállalkozásunkról szóló információkat és milyen funkciókkal tudjuk felvértezni az optimális működés és felhasználói élmény érdekében.
Ezen túl az is nagyon fontos, hogy később, milyen terveink lehetnek, hiszen egyes tulajdonságokkal érdemes már a fejlesztés elején számolni, ezek sok esetben meghatározhatják az alkalmazott technológiát is a megvalósítandó weboldal, vagy akár webshop kialakításánál.
Érdemes tehát szakmai szempontok alapján dönteni, ezért fordulj szakemberekhez, fordulj hozzánk, akik segítenek megalapozott döntést hozni.
Általános tévhitek
Megnézzük, ki csinálja meg a legolcsóbban
Nincs szükség karbantartásra, majd én megoldom magamnak
A tárhely kérdése elhanyagolható, bárhol jó nekünk
A Google nem is annyira fontos, hiszen van fizetett hírdetésünk
A weboldal gyorsasága nem releváns kérdés
Alapvető tévhit: …ha elkészül az oldal és nekem, mint megrendelőnek tetszik!
Sajnos nagyon sokan azt hiszik, persze nem jól, hogy annak kell, hogy elnyerje a tetszését egy oldal, aki fizet érte. Az igazság az, hogy ez nem így van! Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a külső megjelenése az oldalnak vállalhatatlan lesz, mint ahogy azt sem, hogy nem fogja az oldal tulajdonosa által képviselt értékeket közvetíteni, de akkor is a célközönségnek készül, azaz a felhasználóknak. Egyedül Ők az ítészek és az általuk képviselt elvárásoknak kell megfelelni.
Az is tény, hogy ezek ma már elég egyértelműen definiálhatók: eszközkövető tartalom megjelenítés, igényes, letisztult, könnyen használható, informatív és frissülő, visszatérést támogató tartalommal. Rendkívül igaz az örökérvényű mondás a kevesebb, néha több.
Vannak, és még lesznek is ügyfeleink, akik ragaszkodnak a régi dolgokhoz. Ezen a területen ez egy elég veszélyes dolog, mivel ebben a rohanó világban az internetezők információéhsége, kattintási szokásai a mérvadók és amennyiben szeretnénk a webes felületeinknek hasznát érezni, sokszor önös érdekeink elé kell ezeket helyezni.
Elkészült a webshop vagy a weboldal?
DEMO / Admin betanítás
Admin felületen keresztül biztosítható, hogy a megrendelő saját maga is képes legyen kezelni az oldalt. Beállításokat végezhessen, tartalmakat módosítson, illetve újakat tölthessen fel. Webshopok esetében tömeges termékimportokat tudjon kezelni, illetve termék- paraméterezéseket állíthatson be. Igyekszünk üzembiztos tudást
Tárhelyre telepítés / élesítés
A fejlesztés végső üteme az elkészült webtartalom fizikai tárolására alkalmas tárhelyre telepítése. Ez lehet saját, vagy akár bérelt tárhely, amely rendelkezik az oldal futtatásához szükséges kapacitással, valamint technológiai paraméterekkel. Az oldal láthatóságát, elérését kizárólag a megrendelő jóváhagyása után tesszük meg, amennyiben ez a megállapodás értelmében még a mi feladatunk és nem a megrendelőé. A végleges beállítások- Url, e-mail stb,- már szintén az éles környezetben történik meg.
Tartalomfeltöltés
A tartalmak feltöltése, minden esetben egyedi megállapodás kérdése, főleg nagymennyiségű termékimportok, vagy hiányos tartalmak esetében. Alapértelmezetten termékfeltöltéseket csak azokban az esetekben végzünk, amennyiben a vállalási határidőn belül a feltölteni kívánt tartalmak, hiánytalanul, megfelelő formátumban és
Üzemeltetés
Összetett webes rendszerek, webshopok esetében indokolt egy úgynevezett üzemeltetési megállapodás, amely a rendszer üzembiztos működését a biztonsági mentéseket, esetleges verziófrissítéseket is tartalmazza. Ezeknél a fejlesztéseknél előre jelezzük ennek indokoltságát, tervezett költségét és megismertetjük a megrendelővel az SLA (üzemeltetési) szerződés tervezetét.